Alladin!

Det var ju tänkt att jag skulle blogga innan jag skulle rida men jag hann inte det eftersom uppropet var lite sent för alla var inte på uppropet och sånt. Men jag fick iaf Alladin!
(Haha, lite roligt att jag och Hanna får rida samma ponny denna vecka)
Det gick iaf ganska bra, hade förresten mina nya ridbyxor idag! Dock var dem lite stela just nu, eftersom dem var helt nya, men annars var dem väldigt sköna! Älskar verkligen mina nya ridbyxor snygga och sköna! Det gillar vi ^^
På lektionen så tränade vi på att rida utan stigbyglar som faktiskt är en ganska bra övning för att hitta balansen. Hade ju som sagt den minsta ponnyn på stallet så då är det ju ganska små steg så det var lite skumpigt! Efter ett tag fick jag håll! Haha, trodde det var mina ridbyxor först för jag hade ett bälte på mig, så jag fick ta bort bältet men det hjälpte inte ändå så då fick jag rida med håll istället ^^ Men så farligt var det ju inte ^^.
I galoppen så red vi på den stora mitt volten, när vi galopperade på volten så bröt Alladin av och då var ju inte berädd haha, så jag hållde faktiskt på att ramla av! Men jag höll mig iaf, åkte lite åt vänster sida men sen så kom jag till rätta igen ^^
Annars gick det faktiskt väldigt bra!


Söta Alladin!
Bilden är faktiskt tagen av mig! (:

/Jessica

Kommentarer
Postat av: bella nyqvist

Ha en bra dag!

2011-12-02 @ 14:16:02
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback