Äntligen

Nu kan jag äntligen blogga lite hära, har hållt på att plugga ett tag nu, men jag kom hem runt tre tiden idag, så jag har ungefär precis jobbat med SO i en timma.
Imorgon är det äntligen ridning igen vilket är väldigt skönt, men jag kommer rida imorgon och då är det Cavaletti som gäller sedan ska jag även rida på Torsdag och då blir det vanlig dressyr och sen ska jag även rida på söndag istället för min mamma och tror det är vanlig dressyr där också, men det är sista lektionen så då kanske vi rider barbacka, brukar vara så att vi brukar rida barbacka sista lektionen innan ett litet uppehåll på terminen.

På fredag ska jag eventuellt gå på Bio dock vet jag inte med vem än så ni kan ju kontakta mig om ni har lust att gå på bio nu på fredag hehe ^^

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback