DM

Som ni kanske har sett på dressyrmupparnas blogg eller eventuellt facebook så har ni nog sett att dressyrmupparna har släppt sin kollektion. Jag trodde faktiskt dem inte ska bli så jätte snygga, men bättre än förväntat. Men det enda som fastnade mig på smaken var pikén. Dock dem som inte har förbokat kan inte beställa just nu, men kan beställa imorgon efter 00.00 men dem som har förbokat kan beställa idag efter 00.00.
Synd att jag inte gjorde det dock för jag ska beställa den där jäkla pikén!
Hoppas den finns kvar imorgon när jag ska beställa den för den är säkert slutsåld. Men då är det liksom inte mycket att göra än gilla läget eller?
DM Limited Edition Piké
Vilken tycker ni är snyggast?
Marinblå/Brun?
Jag vill, jag vill, jag ska, kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback