Imorgon är det....... FREDAG!

Oh yes imorgon är det fredag och heeeeelg! Gud så skönt. Nästa vecka är det en sån här "ta-det-lungt-vecka" som vi brukar ha i skolan sista dagarna innan lovet. Vi kommer ha lite omprov och sånt innan terminen är slut men annars kommer vi nog bara att göra lite aktiviteter och sånt. Vet inte exakt vad vi ska göra för aktiviteter men jag tror vi ska åka skridskor eller någonannat.
Men imorgon är det bara en vanlig dag i skolan och sedan kommer jag nog åka hem och bara ta det lungt. Tror jag kommer åka och köpa snacks och läsk och sånt. Det blev dock ingen bio för det var ingen som kunde just då men vi får se vad som görs. Det är ju ingen Idol eller något eftersom det var final förra veckan.
Jaja, nu ska jag dra mig till söms snart......

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Jag har en tävling i min blogg, var gärna med. Vinn ridstrumpor eller en buff! :D

2011-12-16 @ 12:00:11
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback