Lucia 2011

Lucia 2011 på Gladö var jättebra!
Verkligen superkul och allt flöt på som det skulle! :)
Jag red Misty i hela havet stormar och Jessica red sin lilla plupp, sen var det 4 andra ponnysar också :)
Hihi, vi 2 var i final, Jessica vann :D
Jag var helt rosa och Jessica var helt svart.
Kommer upp film senare i veckan typ, måste ha någon som är bra på att redigera videosar också, som Jessica är :)
Men jag får låna pappas dator eftersom min typ inte fungerar haha :P Ändå typ 3 år gammal och tappad i  golvet ett flertal ggr så inte så konstigt!
Men nu ska jag sova för min mensvärk gör så att jag vill dö.
Hejjs!

Fri skritt, första dressyrponnycupen för min del iår :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback