Önskelista

tog bort förra inlägget för att jag tror inte folk blir så glada.
Okej, önskade mig lite mer än vad jag trodde haha :)
Hästsaker:
Snyggt täcke till Misty, prinsessan förtjänar det bästa och det är INTE ett gammalt smutsigt täcke som hon har nu! Om jag inte får det köper jag nog det i mellandagarna :)
Från JH collection || HÖÖKS


JH Collection || HÖÖKS

SHINY WINTER BOOTS HV POLO
Stövlar från HV polo, HUR MYSIGA?

Ja typ det :)

Allmänt:
La Jolla Cove
Överdrivet snygg tröja från Hollister. Gud jag vill verkligen ha! 540 kr typ


Grandview
Snyggaste jackan någonsin!!!!! Fast den får jag kanske innan jul? Liksom 4000 kr billigare än en annan jacka jag vill ha som dom inte sagt nej till så.. :) 1700 kr typ :)

Bay Park
Jag dör va fin! Vill ha, 360 kr, nästan så man köper själv! :)


Malaga Beach
SÅ SÖT! 520 kr, MÅSTE HA!


Leucadia
Supersöt kofta!



En BRA plattång


En ruskigt bra hårfön!


Japp, dissar nog iPhonen ;)

Men jag och storebrorsan har redan bestämt julklapp(ar) till päronen, men vi måste planera det bättre, för vi har bara kommit på ideen än sålänge :) Kommer bli awesome! ♥

/Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback