Ridbyxor

Jag är sugen på ett par nya ridbyxor (haha, köpte ju ett par nya nyss?)
Men jag skulle vilja ha lite flera altenativ.
Dem ridbyxorna jag har är:
Beige(a) ridbyxor från lyckås (?)
Beige/brun rutiga ridbyxor från hööks
missfärgade beige(a) ridbyxor från hööks
Jeansfärgade ridbyxor från lyckås (Mountain Horse)
Röda ridbyxor från hööks

Tror det är alla jag har, som ni kanske märkte har jag ganska många ridbyxor i beige? Vet inte varför har bara blivit så.
Men jag skulle vilja ha ett par svarta eller bruna ridbyxor faktiskt, några som är lätta att matcha med!

Dem här var riktigt snygga faktiskt:

Har ett på sånna fast oskodda vita, men dem är suuuper sköna att rida i faktiskt!
Älskar kronan!

/Jessica

Kommentarer
Postat av: sarah Bieber

sv; jag saknar dej oxå :(( <333

2011-12-06 @ 22:43:15
URL: http://kalaspuffenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback