Ridningen idag

Åh vad glad jag är nu för det gick super bra på ridningen jag fick Sunny! Så himla glad hihi. Det gick super bra. Det känns som att jag inte har ridit henne på veckor men jag red ju henne i söndags hihi, ändå känns det som åratal! Men jag fick en sån känsla som man bara får ibland.
Om man ska säga det kortfattat så var det awesome!

Det vi gjorde var att rida på mittvolten nästan hela lektionen och vi gjorde lite övningar som att rida på sitt eget spår på volten och sedan gjorde vi lite bakdelsvändning och så galopperade vi även lite på volten. Men lektionen gick i alla fall super bra! Dock gick det väldigt fort och det kändes som att jag inte ville att den där känslan skulle ta slut. Världens bästa Sunny!

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback