Vad ska jag skriva?

Har seriöst ingenanning vad jag ska skriva här på bloggen...
Idag har jag iaf vart i skolan och kom hem för typ en halvtimma sedan. Slutade 16.00 idag, så dagen har vart lite trög... Men imorgon förhoppningsvist går dagen lite fortare, dock är jag väldigt stressad inför ett prov vi har imorgon som jag vet att jag inte kommer klara... dessutom är det här till och med ett omprov för jag klarade inte provet första gången för jag förstod inte ett shit.
Det är ett hemkunskaps prov i konsumentkunskap, jag förstår inte hur jag ska komma ihåg alla lagar osv.
Jaja, vi får se hur det går, sedan kommer min pappa och hämtar mig imorgon och då kör han mig till stallet och sedan får jag skjuts sen hem, fast får skjuts hem lite senare för det är tydligen U-sek möte (:.
Nu ska jag äta något för jag har inte ätit så mycket idag, några pasta bitar på lunchen men inte mkt... gillade inte maten i skolan som var idag. Men ska kolla på Top Model som jag håller på att kolla på samtidigt som jag skriver det här nu också ;)

Hörs senare.

Bild från i soooommmmraas (:
Förresten hur tycker ni jag ska göra med mitt hår? Färga det "rågblont", eller ha kvar som det är, alltså blont eller färga det  någon helt annan färg?

Update: Såg nu att blogg.se har ju ändrat utseénde lite sen igår, det var dålig uppdatering igår för blogg.se krånglade så mycket, men nu tror jag att jag förstår varför ;)

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback