Vecka 49

Nu är det inte många dagar kvar tills denna terminen på skol året är slut, båda dåligt och bra faktiskt, det dåliga är väl att man ska hinna göra allting innan dem betygsätter en, och även för att det är inte lång tid alls tills det är nationella proven!

Måndag - Skola 9 - 16, sedan måste jag plugga hemkunskap.... jätte roligt, not. Nej men det är bara så att jag måste....

Tisdag - Skola 9 - 16 sedan ska jag även här plugga hemkunskap.

Onsdag - Skola 9 - 15 Sedan direkt efter skolan kommer jag bli hämtad av pappa och då skjutsar han mig till stallet, då är det dressyr på schemat och efter det kommer jag antinge fota eller kolla på när dem andra rider, efter det ska jag + 3 andra göra en sak (;
Sedan blir jag väl antagligen hämtad av pappa (:

Torsdag - Skola 9 - 15 Direkt efter skolan kommer jag åka till stallet och då är det även dressyr. Sedan efter kommer mamma och hämta mig.

Fredag - Softa? Har inget planerat ännu...

Lördag - Inget planerat än..

Söndag - Lucia på stallet!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Tack så mycket och detsamma! :)

2011-12-04 @ 20:03:22
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: izabella

2011-12-04 @ 20:27:05
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback