Åker snart!

Snart åker jag iväg till Stockholm International Horse Show! Skulle igentligen åkt runt 8 hemmifrån, men försov mig lite haha, vilket min mamma också gjorde ^^. Men vi kommer iaf åka härifrån typ runt nio, halv tio.... Men det är en timma från vad jag hade förväntat, men vad gör det liksom? Jag ska kolla på hoppningen som är på kvällen klockan 19? tror jag att det var, så då kommer jag kunna vara i annexet i 10 timmar! wow, jag har tid på mig och man säger så ;) Dock vet jag inte om mamma orkar gå runt där med mig och kolla runt så länge menmen (:

En bild på mig och Pandora, på en lektion för lääääängesedan. Jag måste verkligen ha fler nya bilder på mig och Sunny ♥.
Btw, gud vad liten jag ser ut på Pandora :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback