Anledningen varför jag inte har bloggat.

Jag har inte bloggat på ganska länge för att jag känner mig så stressad och jag mår illa på grund av massa saker, vi har 3 prov denna vecka, alla i engelska. Sen har jag exakt 10 läxor som ska in senast på fredag, vet ni hur många jag har gjort? Jo en halv..
Och så har jag konserter hit och dit, och lite prov nästa vecka, tror jag har matteprov, NO hemprov, SO prov. Så ni kanske förstår hur stressad jag är? Och mitt självförtroende är på botten just nu men alla verkar inte förstå det, vill säga tack till er som gjort mitt liv så sjukt mycket bättre.. Ni vet vilka ni är ♥ Er som jag faktiskt kan prata ut med och som faktiskt förstår och stöttar mig. Ni har fått så mycket respekt av mig ♥
Nu måste jag göra 3 o en halv labbrapporter och 6 matteläxor och en krönika..
Usch, mår dåligt av att tänka på det ...
My soulmate ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Keep it going girl, i believe in you! Du är grym gumman :) <3 <3

2011-11-30 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback