Annexet shopping

Nu tänkte jag visa vad jag köpte igår på annexet, är riktigt nöjd med mina köp! Dock har jag ju ingen laddare till min kamera så jag har letat upp bilder från google!
BR Schabrak Prune PurpleBR Fleecelindor Prune Purple
En lila outfit från BR, dock är den mycket snyggare i verkligheten! "Bilden gör inte dens rättvisa."
500 kronor fick jag för hela outfiten! (300 kronor för schabraket och 200 för lindorna!)


Hårnät med rosett till dressyrtävling. Tror jag köpte den för 40 kronor...(?)


Ridbyxor från Mountain Horse köpte dem för 999 kronor + 10% rabatt! Alltså 899 kronor!


Silikon snoddar (exakt dem här) köpte även dem i rosa haha var bara tvungen ^^ Ska testa och se om det blir gulligt på Sunny kanske? ^^ (25 kronor styck)


Stövelstrumpor! (köpte färgerna: Rosa, Lime och Ljusblå. Tre stycken för 180)



Hö påse! Värdels snyggaste hö påse eller vad? Dem var skit stora i verkligheten faktiskt, men jag köpte den både för den var snygg och det är bra att ha tävlinggrejer i och även för att jag hade så himla många påsar att hålla reda på ^^ (69 kronor)

+ Ett spö från börjes. (45 kronor)

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback