Äntligen anmält mig!

Nu har jag äntligen anmält mig till Sjöstjärnans Ridläger! Jag är verkligen jätte peppad och jag tror faktiskt det kommer bli skit roligt! Jag hoppas det kommer vara någon jag känner som kommer anmäla sig till Sjöis. Jag vet att Hanna Hjelt kommer att anmäla sig idag, vilket är roligt! Jag tror det kommer bli jätte bra!
Jag kommer helt klart ha med mig min lila outfit till sjöis och ha den där! Kommer även ha andra outfits där! Jag har ju ganska många lindor i olika färger men inga schabrak? Totallt har jag 2 outfits men typ 7 par lindor? (alltså fyra stycken per par)
Haha, dax att köpa lite schabarak kanske?

Det är lite synd att jag inte ska till Grällsta igen... Då får jag inte träffa Dublin igen... Men jag kommer förhoppningsvist träffa honom någon dag igen såklart! Förhoppningsvist blir det snart! ♥

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback