Back home.

Hoppsan, där gick tiden väldigt fort!
Har vart i stallet, och då har vi haft löshoppning det var faktiskt väldigt roligt!
Först så började vi med Alladin, dem minsta och ända B-Ponnyn som hoppade 1 meter, sedan var det Melissas tur kommer dock inte ihåg det högsta hon hoppade eftersom jag gick in och hämtade Tjavs som var nästa, och han hoppade 1.10 har jag för mig? Ni som var där kanske vet bättre än vad jag gör så då får ni väl kommentera och säga hur högt han igentligen hoppade ;) Efter Tjavs var det den sista ponnyns tur som var Pandora, hon hoppade högst av alla! Hon hoppade 1.30! Haha duktig ponny eller vadå? haha! (:
Har lite brottom just nu för jag måste verkligen sova, för jag kom försent till skolan idag! Vaknade exakt 9.00 när jag vaknade  och kollade på klockan, och jag börjar 9.00 så det var ju inte så jätte smidigt av mig.
Men imorgon börjar jag 8.00 så jag behöver skynda mig lite nu, helst vill jag vara i sängen innan 22, men vi får se hur det blir för jag ska hinna hoppa in i duschen också, för jag tror inte jag  kommer orka gå upp tidigare än vanlgit för att duscha.
Haha bjuder på en ego bild på mig och Dublin!
Var den ända som var kvar, och fixade klar allt på denna sida (det var bara 3 som stod här eftersom våra ponnysar var typ mobbade?) Haha, kommer ihåg att jag hade ingen röst här heller! Det går bra nu kompis det går bra nu!
/ Holmqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback