Bloggar jag läser...

Förrut läste jag väldigt mycket bloggar, från stora till ganska små bloggar. Just nu läser jag igentligen bara folk som rider på gladö, och sedan dressyrmupparna osv men här har ni en lista på lite bloggar jag läser dagligen (: Ibland hinner jag inte ens läsa bloggar hehe, men här är iaf listan:

♥ Dressyrmupparna
♥ Johanna Grant
♥ Olivia Westlien (dock har hon slutat blogga :c)
♥ Ponnysanning
♥ Ponilovers
♥ Allroundmupparna
♥ EA dressyr (Erika från ridskolan)
♥ Ponny Ryttarnaas (Moa och Anna från ridskolan)
♥ Kalaspuffenz (Sarah från ridskolan som bara skriver om hennes jävla pojkvän AKA Justin Bieber)
♥ J L Andersson (Julia från ridskolan)
Ja, det är typ dem som jag läser... det är väl några till också, men jag kommer inte ihåg några just nu, men mest läser jag igentligen PonnySanning *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback