Bra att ha till ridläger..

Jag kommer förhoppningsvis åka till Sjöis, om det finns platser kvar när jag anmäler mig. Jag ska faktiskt anmäla mig i helgen..
Men förra året då jag åkte till Grällsta hade jag inte så mycke packning för min utrustning, jag hade bara en "resväska" med mig, och hjälmen och stövlarna löst. Så jag funderar faktiskt på att köpa en stövelväska, vilket kanske är bra att ha i stallet också?
Erika hade med sig en idag som verkade väldigt bra faktiskt! Ganska snygg var den också ^^
Men jag kommer nog köpa en i så fall på Stockholm International Horse Show. Vilken vet jag inte, men här är några som jag skulle kunna tänka mig:
Röd stövelväska från John WhitakerStövelväska från Equiline
STÖVELVÄSKA ESPRESSO HV POLOSTÖVELVÄSKA ALL OVER HV POLO
Vilken tycker ni är snyggast?

Själv tycker jag den sista från HV Polo (:

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback