Dressyrlektion - Sunny

Det gick superbra på lektionen idag, fick världens bästa Sunny!
Är faktiskt riktigt nöjd med hur det gick! Sånna här dagar kan jag leva med i resten av livet, kändes verkligen som att vi klickade ihop. Bättre än någonsin om man kan säga så! ;)

Imorgon är det ridning igen, hoppas självklart att jag ska få Sunny både för att jag älskar henne så himla mycket och även för att jag vill se om det har gått frammåt, eller om det bara var en engångsgrej, hoppas verkligen inte att det var en engångsgrej bara. Jag vill att det ska kännas bra imorgon!


S ö t n o s ! ♥

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja det gör ju det hela en hel del svårare ;( Var själv tvungen att byta grupp till den jag rider i nu för att det verkligen inte var möjligt för mig att hinna till stallet förut :o och jag måste verkligen säga att första hoppgruppen på onsdagar börjar verkligen löjligt tidigt xD Men som sagt prata med Chrille och se vad hon säger och tycker så håller jag tummarna för dig att du kan få börja i 17gruppen istället :D

2011-11-17 @ 10:32:57
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback