Feber, eller något.

Igentligen skulle jag i väg och fota Nadja och Bambi, men så blev det inte... Innan gympan kände jag mig svimfärdig och mådde illa + ont i huvudet innan jag gick till gympan så gick jag förbi Ica för att köpa något att äta, för att se om det skulle bli bättre. Sedan fick jag en boll i huvudet på gympan när vi körde en lek (det var inte meningen att jag skulle få bollen i huvudet såklart) då blev jag helt varm i hela kroppen vilket inte kändes speciellt bra... När jag vilade ett tag på sidan blev jag mer "kallare" men jag hade fortfarande yshel (eller hur det stavas) huvudvärk och illamående.
Efter gympan var skol dagen slut, och det kändes som att jag inte kunde gå hem, som att jag bara ville sätta mig ner och typ dö. observera typ. Jag stannade efter ca 3 minuters "promenad" för att se om jag skulle bli bättre, dock blev jag inte det. Men jag kollade på mobilen om det skulle komma en buss snart för busshållplatsen låg ändå bara några meter ifrån mig. Den skulle gå om 4 minuter så jag gick mot busshållsplatsen och väntade där.
När jag gick på bussen, och jag bara skulle åka en station, så glömmer jag att gå av bussen! ÅHHHH. Såklart var jag på den bussen som åker som längst efter den stationen som jag ska igentligen gå av på. Så då får jag gå hem lite längre än vad jag igentligen orkade..... Jag tog ju bussen för att jag skulle få slippa gå så långt... Det var ju ganska onödigt i så fall att åka bussen eftersom jag ändå fick gå lika långt hem sen från den busshållsplatsen "suck"

Nu ska jag kolla om jag verkligen har feber, men det känns ärligt talat som dig, mår inte bra direkt iaf. Känns som jag bara kan lägga mig på soffan och dö. Men jag får inte somna heller för då kommer jag bli väckt vid middagstid, och sedan kommer jag ALDRIG kunna sova igen. Eller det är ju klart att ag kommer kunna somna någon gång men det kommer bli väldigt sent...

Uppdaterar senare om jag orkar...

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback