Globen♥

Jaja, skrev aslångt med bilder osv, och självklart får cp blogg.se ryck och tar bort allt o vettefan. fu.
Skriver kortfattat...
Köpte inte så mycket för att jag köpte upp allt i fredags, men tre saker köpte jag, en till mig (misty), en till miso och en sak till erika!
Fint pannband till Mistan till tävlingar tsm med vita schabraket, mumma!

Fick även tre par rosa KL-strumpor av Erika! Tackar :) Och hon fick en donut till håret av mig.
Och till Misan då, kattmat :D Har ingen bild så får bli en söt bild på plutten her self :) <3
Sen vann jag knäckebröd och en dvd, för att jag är så "stark" :')
Nu tänkte jag skriva en krönika, dricka te och chilla, sen kanske jag drar ut med några eller kollar på film eller nåt, men är inte så taggad på det så får se (:
/Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback