Hejhej

Hej, Hanna här!
Jag har inte bloggat någonting här, men vi gjorde den igår så det är lugnt.
Men tänkte berätta lite om mig själv.
Jag är 15 år, fyllde år för ca 2 veckor sen, alltså 96a :)
Har ridit i typ 6 år på Gladö RS, och inget innan det!
Min lilla älskling som ni redan vet heter Misty och är en tysk ridponny, Jessica skrev fel bara :)
Hon är 10 vårar och helt enkelt världens underbaraste <3
Har tävlat några ponnycupar den här terminen på henne, vilket inte gått så jättebra, kanske inte helt redo än?
Vi är på väldigt god väg tycker både jag och min ridlärare (ridskolechefen) Chrille!

Jag sjunger också, och det är det jag satsar på i livet, men inget som går att skriva så mycket om på bloggar hehe, så om ni vill läsa om sånt typ kan ni läsa på min andra blogg hnilssons.blogg.se
(kommer inte blogga där så mkt dock)
Finns inte så mycket mer att skriva!
Puss
/Nilsson ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Oh goodie haha rätt skare vara när det gäller pärlan aight? ;D <3

2011-11-08 @ 21:54:22
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback