Hiss

Kollektionen från Schockemöhle, tycker den var grymt snygg! Brunt var verkligen snyggt i denna kollektion dock kanske brunt inte passar till alla hästar och ponnysar men det flesta göra det!
Flughuva från vinterkollektionen 2011 – SchockemöhleDynamic dressyrschabrak 2011 från SchockemöhleAllrounder Combo Style vintertäcke från SchockemöhleSenskydd Guards Style från SchockemöhleNeopren boots från SchockemöhleRidhandskar Perfekt Grip fodrade från Schockemöhle
Brunt passar faktiskt jätte bra på Sunny helt ärligt! Skulle inte tacka nej om jag fick luvan och schabraket, eller täcket, haha! Suuuper fint!
Handskarna funderar jag faktiskt på att köpa på Horse Show, dock slarvar jag ju bort handskar jätte lätt. Varför ska det vara så att man tappar bort handskar så lätt för? haha ^^
Ibland kan jag hitta mina handskar i Sunnys "rykt påse" efter 3 veckor haha ^^^
/Jessica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback