HV Polo Lindor

Dem här lindorna tyckte jag var sjukt fina faktiskt! Jag gillar märket på dem precis innan karborren, vilket gör så att dem blir lika unika! Jag tycker att det är snyggt med lindor som har en liten eller stor symbol innan karborr fästet faktiskt! Det är många som tycker det är fult, men jag tycker det är jätte fint!

HV Polo har flera snygga lindor, dem lindorna som är dem senaste som dem har tycker jag faktiskt är en av dem snyggaste! Deras senaste som kom nu i höst tycker jag är jätte fina! Dock har jag bara sett dem i svart, men svart är faktiskt fint på vissa hästar! Svart tycker jag passar nästan alla hästar utom mörkbrun/svart och svarta häst. Dem turkosa var ju en jätte fin färg! Jag älskar ju utstickande färger!
Sen har dem ju massa andra snygga som dem här:


Här är dem senaste:


/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback