Jag älskar skäckar.

Det är faktiskt sant, jag älskar skäckar, vissa skäckar är faktiskt otoligt fina tycker jag! Tycker det är rätt snyggt att ha en snygg och mallig hopp ponny som är en skäck, dock tycker jag det är snyggare med en skäck som tävlar hoppning än en skäck som tävlar dressyr, men det bror också på hur den ser ut också.

Detta är en otoligt fin skäck enligt mig hehe, Fina Dub ♥
(För er som inte vet eller sett den här ponnyn förru så är det en maxad D-ponny från Grällsta som jag red i sommras som heter Dublin)

En skäck jag verkligen tycker är snygg är Olivia Weslien's ponny Gerry
Tycker inte ni att han är sjukt fin?
Det tycker iaf jag! Det jag gillar med honom är att han har nästan alltid öronen frammåt på bilderna när han hoppar, så det ser ju iaf ut som att han tycker det är roligt att hoppa.

Någon som är eller igentligen tyvärr var riktigt snygg var Johanna Grant's ponny Chaboukie
Det finns inte mycket att säga om honom det är ju liksom bara att kolla på bilden och säga vad man tycker.

Det är väldigt synd att han försvann så tragiskt. Han var verkligen super fin, och super duktig, tyvärr så händer små olyckor ibland men nästan alla som kommer äga en häst eller äger kommer troligtvist vara med om att förlora sin bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback