Juste hihi!

Jag är awesome(:
Om ni har läst nån tidning, nån hästtidningen man köper typ Equipage kanske, då har ni nog läst att på globen på horse show så har dom ställt ut gula små minihästar på några ställen och om man hittar en eller flera såna så ska man registrera dom och kan vinna hästupplevelser. Iaf, hittade ingen typ på aslänge. Sen gick jag och Sarah ut från annexet, o ja bah kollar där man köper läsk och sånt utanför arenan, så ser jag han i kassan ställa fram en såndär liten häst, jag typ springer och bah: får jag ta den här?!?!?!
Han bah: Ja, det finns fler i stora entren :)
Jag blev typ asglad :D
Så jag hittade en såndär miniheezt, så ska registrera den typ snart :)
Men förlåt för halvflummigt inlägg :)
en sån, fast en gul-blå

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vet att han står på Gladö, rider ju jälv där? o.- Men jag får väl kalla honom vad jag vill? Vet att han egentligen heter Turald ^^ Det är ju många som säger emot mig.. And I'm getting tired of that o.o

2011-11-25 @ 21:26:46
URL: http://thalinkinparkfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback