Lista

Jag tänkte att jag skulle göra en sån här köplista som Hanna gjorde, jag vet inte exakt vad jag ska köpa, men det är ju grejer man vill ha (:

♥ Bruna eller marinblåa ridbyxor (helskodda)
♥ Whitaker ridbyxor
♥ Paddar (Mias)
♥ "Fluff tröja" som jag kallar det ^^ (fleecetröja)
♥ Fleecefodrade handskar
♥ Snygg pike
♥ Väst
♥ Stövelstrumpor

Kommer nog inte köpa allt, men jag kommer nog iaf köpa det som behövs som mest, som en varm tröja att rida i, fodrade handskar (ja så man kan känna sina händer för en gångs skull?), och eventuellt ridbyxor, skulle vilja ha ett par helskodda ridbyxor, för dem är faktiskt ganska sköna att rida i, annars tycker jag faktiskt att knäskodda är sköna.

BELMONT COZY TRÖJA MOUNTAIN HORSEPIKÉ AVILA NR 1  HV POLO
Ridhandskar Perfekt Grip fodrade från Schockemöhle

/Holmqvist

Kommentarer
Postat av: Julia Ketolainen <3

sv; tack du med! :D Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-11-19 @ 09:37:38
URL: http://jketoo.blogg.se/
Postat av: amanda <3

fin blogg allt bra :)

2011-11-19 @ 15:04:52
URL: http://myfeelingsloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback