Min önskelista 2011

Tänkte skriva upp lite saker jag önskar mig nu till jul, jag kommer ju köpa ganska mycket nytt nu i helgen för att det är SIHS, men här kommer jag skriva lite som jag tror jag inte kommer ha råd med att köpa.

♥ Charles Owen Wellington - Med John Whitaker autograf (svart)

♥ Dressyrschabrak från Schockemöhle/HV Polo

♥ Fodrade ridhandskar (svarta/bruna)

♥ John Whitaker ridbyxor (marinblåa)

♥ John Whitaker hjälm väska

♥ Munktröja HV Polo/Pikeur

♥ HV Polo "Uggs" (svarta)

♥ Bidrag till nya ridstövlar

♥ Ridskor + Chaps

♥ Fleecetröja

Kommer inte på så mycket mer, min önskelista kommer säkert ändras menmen hehe. Jag önskar mig inte direkt så mycket, så det är därför jag inte önskar mig något speciellt. Så jag önskar mig bara häst/ryttar prylar.

/Jessica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback