Mycket som kommer snart!

Det är mycket som händer snart som att det är tävling nu på söndag, SIHS nästa helg (Lördagen) och gymnasiemässan nästa vecka.

Kan ju börja med tävlingen som är nu på Söndag, det är en klubb hopptävling, jag har såklart önskat mig Sunny ^^ hoppas verkligen jag får henne, snnars vet jag inte vem jag får. Jag har inte önskat mig någon annan utom henne. Men om jag minns rätt var det ungefär 3-4 stycken som hade önskat henne och max 2 får tävla henne. Så jag hoppas en av dem blir jag. Vissa ponnysar får en ryttare och vissa ponnysar får två ryttare på en tävling.
Jag funderar på att köpa ett pannband till tävlingen innan Söndag, funderar på om jag ska göra det imorgon eller på Lördag. Vill dock inte åka dit själv, för det är ganska tråkigt att åka buss ett tag helt själv utan någon att prata med haha ^^. Kan kolla om Hanna vill följa med eller något, hoppas! :D


Detta funderar jag på, ett med svart läder och silvriga/vita stenar (hon har svart läder)

Sen nästa vecka är det ju äntligen Stockholm International Horse Show också! Förrut var det ju flera veckor kvar och nu är det bara en vecka kvar! Skit roligt! Först var det planerat att jag skulle åka dit med min bästis, men hon skulle dock åka på söndagen :(. Men jag ska dit med min mamma istället och kolla och shoppa lite! (:

Sedan är det ju Gymnasiemässan också! Herregud vad tiden går fort! och snart är det ju nationella proven också :o
Det jag har funderat på är att söka till Djurgymnasiet som första handsval, REAL gymnasiet som andra handsval och sedan vet jag inte vad jag ska välja för gymnasium. Det får jag gå runt och kolla där om jag ser något intressant gymnasium, förhoppningsvis gör jag det. Jag vill gå Djur (Naturbruk) men jag vill helst inte gå på internat, för jag trivs inte att sova över och sånt så himla mycket, asså det fungerar ju att sova över hos kompisar och sånt, men jag tror inte jag skulle tycka det var så roligt efter ett långt tag, så jag vill ha gymnasiet i stockholm. Man vill ju även vara hemma där man trivs (:

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback