Olika färger


Brun är alltid snygg!
Bruna hästar är väl igentligen den vanligaste färgen (?)
Men bruna hästar och vita strumper är jätte snyggt!


(lånad bild av http://braveheart.blogg.se)
Min absoluta favorit färg, på den här bilden ser ni Brave Heart (Ägare: Jessica Eriksson) Jag tycker Brave Heart är sjuk fin faktiskt älskar färgen på honom! Det finns ju lite olika Isabellfärgade hästar men den här färgen är jätte fin!


Inte min favorit färg men skimmlar är faktiskt väldigt fina, speciellt om dem är helt vita! Vita hästar är jätte fina men dock inte min favoritfärg på hästar ;)


(Bild lånad av http://eadressyr.blogg.se)
Fux, ja vad ska man säga den? Jag tycker färgen är ganska snygg faktiskt dock kan man inte matcha den i så mycket olika schabrak och färger tyvärr, men vitt och marinblått är snyggast på fuxar faktiskt.
Som sagt är inte det min favorit färg men färgen är det inge fel på!


(Lånad bild av http://hannahjelts.blogg.se)
Denna färg är också väldigt fin tycker jag. Den färgen är nästan som isabell färgade, den ända skillnaden är att Bork färgade som det heter har svart/brun man vilket även också är väldigt snyggt! Ni kanske även kan se att det är ju Sunny på bilden! ♥


Mörkbruna/svarta hästar kan vara väldigt snyggt! Man kan matcha till nästan alla färger! dock tycker jag att man alltid ska ha svart läder till svarta hästar då jag tycker det är snyggt till svarta hästar ^^

Är det någon färg jag har glömt?
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback