Paddar

Jag funderar på att köpa nya paddar jag har ett par (4 stycken alltså) som verkligen inte vill sammarbeta med mig haha, nej men det är faktiskt inte direkt så bra så jag funderar på att köpa nya, men jag vill helst inte köpa ett par som jag har köpt i onödan så jag undrar om det är någon som vet några paddar som är bra, jag har sett några från hööks som verkar bra, men jag vet inte någon som har testat dem eller har några liknande? Såhär ser dem ut:

Dem kostar 69 kronor och kommer från hööks om det var någon som undrade vart dem kom ifrån.

Annars funderar jag på att köpa ett par från Mias Ridsport.
Dem ser ut såhär:

Någon som vet om dem är bra, det är många som har dem så då tycker man ju att dem borde vara bra?
Båda dem här två olika paddarna som finns på bild här har jag sett att många har, men jag skulle vilja vad ni tycker om dem, kanske har ni använt båda två och vilka tycker ni då är bäst?

Dem övre paddarna ser ganska "hårda" ut på något sätt men dem är säkert jätte mjuka. Men det ser ut som dem är jätte tjocka så att det blir "klumpigt" på något sätt när man lindar, jag kanske har helt fel nu men jag bara säger vad jag tror.
Medans dem som är här över på Mias paddar ser dem ganska tunna ut, så att det är lätt att linda med dem för att dem inte är så tjocka.

Jag vet ju inte något om dem har två paddarna men jag undrar om ni vet något om dem och vilka paddar ni tycker är bäst, kanske tycker ni några andra paddar är bättre än vad dem här är som är på bild.
Skriv gärna en kommentar vilka paddar du tycker är bäst.

/Holmqvist

Kommentarer
Postat av: Moa

Dom paddarna som är högst upp på bild och dom är ju från hööks, dom är så himla bra! Lätta att linda med och fint blir det :)



Finns ett par tunnare från Horze.se också.

2011-11-08 @ 07:32:14
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/
Postat av: emilie

Häftig blogg ni har! :D

2011-11-08 @ 17:37:16
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Postat av: Julia Ketolainen ♥

Härlig blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-11-08 @ 20:08:31
URL: http://jketoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback