Ridlektion x2

Idag fick jag rida två gånger! Jag fick rida istället för Sofia på ena lektionen, Tack så mycket!
På båda lektionerna hade vi cavaletti, men jag kan börja med en i taget.
Första lektionen fick jag Alladin! Den minsta lilla ponnyn i stallet, det gick faktiskt bra, jag har ju bara ridit honom max 4 gånger? Men det gick faktiskt bättre än förväntat.
Den andra lektionen hade jag Sunny! Det gick faktiskt väldigt bra, dock var hon väldigt slö i skritten men i traven var det fart på henne! Haha, hon verkade även tycka det var väldigt roligt att galoppera också! Dock galopperade vi inte speciellt mycket, utan vi hållde oss mest utav att trava mycket på lektionen.

Det är faktiskt ganska bra att få testa olika ponnysar. Jag kände verkligen skillnad när jag bytte ponny. Även fast Alladin och Sunny är nästan lika höga och lika, så var det faktiskt skillnad på dem!


Long time ago ♥

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback