Rutiga ridbyxor

Mina första par av ridbyxor var faktiskt rutiga, jag tyckte det var väldigt snyggt då hehe, men då var man ju nybörjare och det var ju ett tag sedan!
Jag har faktiskt kvar dem, och jag kan ha dem, men just nu har jag nästan alltid mina röda haha.
Jag tycker att rutiga ridbyxor är faktiskt ganska snygga, det bror liksom på hur dem ser ut, men om jag säger såhär att jag tycker att när det är mindre rutor är det snyggare än stora rutor, enligt mig dådå. Men som sagt det bror igentligen på hur dem ser ut.

Dem här är från hööks och dem tyckte jag faktiskt var ganska snygga! Dem ser sköna ut också!


Helt ärligt, varför inte liksom?
Jag tycker dem var snygga, vad tycker ni om rutiga ridbyxor?

Här har ni en bild på mina som jag har haft ett tag:

Jätte fina knoppar *host* hahahhaha, asså guuuud vad fula! Usch, men helt ärligt talat det där var första gången jag knoppade hela manen haha! *stolt*?
Som sagt där ser ni mina rutiga ridbyxor. De kallar jag "stora rutor" så det tycker jag är mindre snyggt än med mindre rutor, kanske ska man skaffa ett par nya rutiga, eller är det bara inne att ha endast en färg på ridbyxorna nu för tiden? Tycker jag knappt ser några rutiga längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback