Sängen snart

Snart är det dax för sängen för mig eller igentligen hade jag funderat att redan gå och lägga mig för ca en timma sedan upsi my bad.
Imorgon ska jag till skolan som vanligt under dagen och sedan därefter ska jag till huddinge och möta upp Hanna och käka något gått och sedan vidare till stallet, jag ska tydligen ha teori på den senare lektionen som är klockan 16.30 - 17.30 haha, jag visste inte ens det men tydligen visste Hanna det haha, asså jag känner mig sådär lagom smart när en dressyrnörd kommer ihåg när en hoppnörd har lektion haha!
Hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon tidigare än idag, idag på morgonen vaknade jag vid åtta, inte bra! Skolan börjar ju 9 då har jag knappt någon tid att komma till skolan när jag inte ens vet vad jag ska ha för kläder på mig!
Det är ju teori vecka på stallet som ni kanske har läst på Hannas inlägg, i hoppgruppen kommer vi ha Löshoppning vilket kommer bli rätt kul! Jag undrar vilka/vilken ponny som kommer få löshoppas! Funderingen är ju om det är en eller fler som ska löshoppas, det får vi väl se.

Bjuder på en bild från i början av sommaren på mina fina hundar! ♥

Kommentarer
Postat av: Topdressage

jag vill inte att du tar mina bilder utan att länka..

2011-11-10 @ 16:44:19
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback