Shopping med mams

Idag har jag vart i Farsta och köpt lite saker, inget speciellt, inget jag hade förutsätt alltså gjorde vi några impulsköp.
Jag köpte 3 Nagel lack (Blå, Rosa och Orange) + något som heter Cracked Effekt som är ett nagel lack som gör det blir "hackligt" eller vad ska man kalla det, kanske kan fota senare och visa hur det blir (:
Mamma köpte även en Tröja från Gina till mig som jag inte visste om haha ^^ Det står "Like What Ever".
Hon tyckte den passade mig bra haha, ska man ta det som en förelämpning eller? haha ^^
Sedan köpte jag också en "Earcuff" som det heter som är ganska populära nu för tiden, tycker faktiskt dem är väldigt snygga faktiskt, dock letade jag efter en annan typ, men denna som jag köpte var också väldigt snygg.




Depend Minilack 034Depend Minilack  Höst 2011 254Depend Minilack 124
/Holmqvist

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tackar! :D :D

2011-11-12 @ 21:08:04
URL: http://checkedpatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback