Ska köpas

Jag har funderat ett tag på att köpa ett bar chaps och ett par ridskor för det är skönt att ha, så behöver man inte alltid ha ridstövlar när man rider (igentligen har jag ju ett par ridskor, men dem är förstora dock) Jag tycker faktiskt det är skönare med ridskor och chaps, men det är snyggare att ha ett par ridstövlar, men som sagt tycker jag att det är skönare med chaps (: Dessutom finns det ridskor och chaps som är riktigt snygga!

Så jag har faktiskt bestämmt mig för att köpa ett par ridskor och chaps som jag kan ha, vet dock inte om jag ska köpa det när jag är på horse show eller om jag ska köpa det efter horse show när jag har fått mer pengar.

Frågan är, vilka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback