Snygga hjälmväskor

Detta är några snygga hjälmväskor (enligt mig) som jag själv faktiskt skulle kunna ha, det är faktiskt bra att ha en hjälm väska! Man ska ju vara rädd om sin hjälm, jag är alltid rädd om mina hjälmar faktiskt. Med den hjälmen jag har nu har jag faktiskt aldrig trillat av eller tappat den, iaf inte från en hög nivå. Jag har tappatd den någon gång men det var bara från ca 10 cm höjd, och det borde väl igentligen inte räknas?
HJÄLMVÄSKA MED BRODYR KINGSLAND
SCAPA SPORTS HjälmväskaSCAPA SPORTS Hjälmväska
Jag funderar ju på att köpa en Charles Owen Wellington Classic (med John Whitaker autograf) så om jag kommer köpa en hjälmväska så vill jag nog köpa den Röda John Whitaker hjälm väskan, både för den är snygg och den synd mest.

Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback