Snygga ridbyxor från hööks

Dem här ridbyxorna tycker jag är skit snygga faktiskt, jag hade inte tackat nej till dem här. Det är många som faktiskt har köpt sånna här, så dem är nog väldigt sköna! Till och med Hanna har ju faktiskt ett par kom jag på.
Förrut såg jag en tjej som hade köpt sånna här byxor i nästan alla färger! dock kommer jag inte håg vad tjejens blogg hete.
Men när jag ska köpa ännu  ett till par ridbyxor tror jag faktiskt jag kommer köpa dem här!


I den här färgen skulle jag vilja ha dem i så fall.
Tycker också det är riktigt snyggt med kronan där bak också!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha dom ridbyxorna är verkligen löjligt sköna, du kan röra dig precis hur du vill då dom är extremt stretchiga! :D

2011-11-11 @ 00:53:55
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback