Tachino

Idag fick jag Tachino! Eller tja, Tjavs som det flesta kallar honom.
Vi hade hoppning idag och Tachino är en ganska allert ponny så det är verkligen fart på honom. Så farten var det inga problem med som sagt. Dock kändes det som jag skulle trilla av ca tre gånger! Och en gång hållde jag på att åka in i hinderstödet för att han vägrade. Känner verkligen att det skulle gå så grymt mycket bättre om jag red Sunny, men hon är "typ" sjuk så.. det går inte. Jag tror hon kommer gå imorgon men är inte säker. Tror hon iaf kan gå en 45 minuters lektion. Vi hade ju också hoppning idag så det kanske var en utav anledningarna varför hon inte gick med isåfall, men jag hoppas hon blir bättre så snart som möjligt! ♥

(Fotograf: http://ponnyryttarnaas.blogg.se)


/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback