Teori

Hej!
Hade teori idag igen. Vi pratade och kollade på en film om programmen LB:2, LB:3 och LA:4 och så pratade vi om LC:2. Intressant! ;)
Sen pratade vi lite om ponnycupen och så, Chrille sa även att Misty får vila den här veckan, eftersom det ändå är ponnyteori hela veckan, och så rider jag henne på måndag, oj inte lite stel ponny då! (:
Ja vad ska man säga, filmade och tog lite kort när de hade löshoppning, men det får ju Jessica visa isf.
Ska vara med på pc borta den 20 nov, typ om 2 veckor? Första bortamatchen faktiskt haha :) Mot Mälarhöjden tror jag?
Ska bli skitkul! Taggad :)

Men nu måste jag tyvärr plugga matte! Så uppdaterar senare kanske.

Puss
foto: Josefin Lundqvist
Jag och min bebis, som ser ut som en liten godis i den här outfiten :)

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback