Tråkig kväll.

Det känns väldigt dött här just nu.. Fick gå lite tidigare från skolan än vanligt... Jag fick gå 15.20, men jag åkte iaf med sällskap av Caroline, så jag åkte från ett annat håll till stallet, vilket gick ganska bra, dock var det något mörkt! Fick använda min ficklampa som jag har i min mobil för jag inte skulle typ bli rädd för mig själv?
Sedan när jag kommer fram en bit så börjar Casper (en hund) skälla på mig som fan haha. Blev fan as rädd först haha, jag ba "helvete" och hoppade till haha. När jag kom fram träffade jag Erika och Moa. Erika hållde på att promenera Verona, så jag följde med en bit och snackade lite. Sedan lämnade jag mina grejer i skåpet och därefter hjälpte jag Erika lite, haha hjälpte jätte mycket säger vi höhö. Nej men jag sa vad jag tyckte hon skulle ha hihi^^
Erika tog en Vit outfit och Moa tog en svart (yin och yang? o.o) Hehe, nej men jag var i stallet för att fota när dem rider! Dock var inte Misty inne så Hanna kunde inte ha någon outfit :( Men Hanna fick iaf Misty så hon kommer väl skriva lite om hur det gick sen (:

Antagligen kommer det väl lite inlägg med bilderna och hur det gick, om ni är intresserade av det kan ni ju läsa Moa och Erikas blogg:
Erika
Moa

Imorgon är det skola 9-16 därefter ska jag plugga, ska försöka hinna blogga lite om jag orkar och hinner! Beroende på hur mycket jag måste plugga!

/Jessica ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

aw, tack för länken! :D



ying yang, hahaah, typ x)

2011-11-22 @ 06:57:04
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback