Två snygga hjälmar

De här två hjälmarna skulle jag kunna tänka mig ha, en som är snygg att tävla i och en som är skön att ha. Jag har provat den (den som är längst till höger alltså) och den är super skön! Man kommer ju liksom svättas ihjäl i en Charles Owen Wellington. Men det är ju alltid snyggt att ha!
På mässan har jag funderat på att köpa en Charles Owen Wellington, men jag vet inte riktigt, då blir jag liksom av med alla mina pengar. Men på mässor brukar dem ju ha det lite billigare så jag ska kolla runt lite överallt och se om dem har den för en billigpeng än vad den brukar vara hehe, annars kanske jag köper en Lamicell hjälm vem vet c:

(OBS Bilder tagna från google)

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback