Underbart

üüüüüImorgon ska jag städa mitt rum och sedan ska jag vila lite, och sedan ska jag plugga och därefter såklart äta mat och vila! Skönt! Vill verkligen få mitt rum rent, även fast det inte är jätte smutsigt, men  det blir bara så att det blir så himla stökigt i mitt rum för jag inte har någon ordning i mina lådor så imorgon ska jag fixa min garderob där jag har kläder! Igår kväll fixade jag i mitt "stallskåp" jag har mina schabrak och lindor där, kan fota hur det blev imorgon! Men jag kan köra en före och efter bild imorgon så får ni se! :D
Eller kanske är det ointressant?
På Onsdag är det hoppning! Gud vad roligt det ska bli, mamma ska även ringa imorgon och prata med Chrille om ridgrupp! Om jag kan få byta pga att jag inte hinner till stallet! Eller jo, det gör jag ju, men det är väldigt stressigt och jag måste gå från skolan lite tidigare än vad jag igentligen får vilket gör så att jag får ogiltig frånvaro! Och så kan det ju inte vara när det är nationella proven!
Hoppas jag får Sunny såklart, men skulle även vara kul att få någon annan, men Sunny är ju självklart bäst! Jag undrar verkligen vem jag får! Jag brukar ju få Sunny på Onsdagar för det mesta, men det har hänt att jag har fått andra. Exempel förra veckan fick jag Alladin! Haha, tänk om jag kommer få hoppa med Alladin! Haha, det blir spännande ;)


üüüüüüüber fin!

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback