Teori

Som ni ser har jag underdagen bara gjort tidinställda om utrustning och sånt, men det är ju för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om ^^
Men idag har jag vart i skolan och sedan har jag direkt åkt till stallet.
Dock var det inte så många där, så för det mesta var jag med Julia och Hanna Hjelt (en annan hanna)
Vi hade teori så det var dock ingen ridning idag, men vi behöver ju inte gå in mer på det.

Kort inlägg det blev, men jaja.
Jag skulle vilja veta vad ni vill att jag ska skriva om! (:



Efter teorin var slut pysslade jag om Sunny lite extra innan jag skulle hem. Smörjde även hennes träns, hennes träns var riktigt smutsigt!
På Söndag ska jag iaf rida, känns inte som jag har ridit på jätte länge eftersom det har vart teori vecka. Men jag kommer rida istället för en annan tjej på söndag för hon kunde tydligen inte komma den dagen. Vad jag vet ska det vara Cavaletti.

/Holmqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback