Surfplatta

Hejhej allihopa, ursäkta mig nu om det blir lite stavfel nu när jag skriver men det är så att jag håller på och skriver från min pappas "surfplatta" det är som en ipad fast den är från Samsung och är awesome! ursäkta mig ifall det här inlägget blir kort och ointressant men jag vet inte exakt hur den här funkar så jag är ganska seg på att skriva på den här för jag är ganska ny på sånt här.
Imorgon är det ridning igen, hoppas verkligen att jag får Sunny, av någon anledning känns det som jag blir sämmre när jag har ridit andra hästar efter jag har ridit Sunny.
Kanske är det bara så att jag har blivit så van att rida Sunny kanske? Av någon anledning så känner jag mig mer säkrare på Sunny än andra. Kanske beror på att hon känner sig säker med mig och jag känner mig säker med henne? Jag kommer iaf skiva imorgon vem jag fick och hur det gick på lektionen. förhoppningsvist kan jag kanske blogga lite innan jag rider då jag vet vem jag ska ha om jag får tag i internet i stallet. Dock blir det så att jag kommer blogga via mobil i så fall.
Kan ju skriva en liten "sammanfattning" om vad som kommer hända imorgon. Skola 8.00-15.00 dock måste jag gå tidigare sista lektionen för att hinna med bussen. När skolan är slut ska jag möta Hanna Hjelt vid bussen och sedan åker vi till stallet tillsammans. När vi kommer till stallet kommer vi förmodligen börja med att byta om till ridkläder och sedan vara i skåpstugan och snacka och därefter gå ner till stallet. Sedan kommer klockan säkert vara så mycket så att det är dax för upprop och då får vi våra ponnysar. Om inte min häst går lektionen innan hinner jag förhoppningvist blogga lite innan och berätta vem jag fick. Efter lektionen kommer jag äta lite i cafeterian innan min mamma kommer och hämtar mig från stallet och därefter kommer jag åka direkt hem och förmodligen sova.
Inte mycket mer än så kommer nog min dag se ut!
Hoppas jag är lite piggare imorgon på att gå upp eftersom jag börjar redan klockan 8.00. Vi får se om jag hinner bloggs imorgonbitti, annars kommer jag blogga på eftermiddagen så bloggen blir uppdaterad imorgon. Men att den blir uppdaterad är jag 100% på! Nu ska jag kolla igenom min mail och se om det är något jag måste plugga lite mer på så jag inte kommer efter i skolan, för det är inte roligt kan jag ju säga! Det har jag vart för många gåner för att komma efter igen. Vi hörs sen!
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback