Vad gör jag nu då?

Nu har jag städat klart mitt rum som tog en liten stund, så nu har jag ingenting kvar att göra *suck*
Vet inte vad jag ska göra. Ska jag åka till stallet? Till stan? även fast jag inte har några pengar att köpa något för, eftersom det ska jag ha självfallet till SIHS (Stockholm International Horse Show), kanske ska jag stanna hemma för att bara göra ingenting?, Vad ska jag igentligen göra? Försöker få tag i någon som vill hitta på något, men ingen har direkt svarat om man säger så, dem ligger väl och sover medans jag som är en no-lifer sitter här vid datorn och frågar mig själv vad jag ska göra

Hur många gånger har jag sagt vad ska jag göra igentligen .................

Tröttis ♥

/Holmqvist

Kommentarer
Postat av: emilia

sv:

Hej! Vilken lyckorus jag fick nu!! Så himla kul att se lilla Gulan igen! Så du rider henne och så? Hon är lika fin som förr :)

Måste bara höra med dig om du vet någon ponny vid namn Gismo/Gizmo? Han såldes nämligen samtidigt som Gulan så tänkte om du visste något :)

Sjukt kul att du hittade min blogg så jag fick se min lilla stjärna igen!!

2011-11-14 @ 17:01:46
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback