Vecka 48

Måndag - Skola 9-16(?) Det brukar vara lite olika tid som jag slutar, eftersom sista lektionen är gympa så ibland slutar vi tidigare än 16, men oftast slutar vi senast 15.30 Efter skolan ska jag förhoppningsvist träffa Hanna Hjelt och då ska vi åka till Hööks och kolla lite där, kanske köper något, men är inte säker, Men vi får se vad jag får med mig om jag får med mig något.

Tisdag - Skola 9-16(?) Här är det även osäkert när jag slutar men senast 16 (;. Om jag inte träffat Hanna Hjelt dagen innan kommer jag nog träffa henne den här dagen, men om jag inte träffar Hanna Hjelt den här dagen kommer jag nog vara hemma och städa lite i mitt rum, skulle vilja fixa lite bland mina grejer har sån jäkla oårdning i mitt rum! I stallet vill jag ha allt i ordning men hemma är det bara kaos haha ^^

Onsdag - Skola 9-15 Därefter åker jag direkt till stallet och då är det hoppning som gäller! Jag undrar verkligen vem jag får. Jag hoppas ju såklart på Sunny, men det skulle faktiskt vara kul att hoppa någon annan men Sunny är ju såklart bästa hopphästen ändå!

Torsdag - Skola 9-15 Därefter åker jag även till stallet direkt efter. Då är det Dressyrpass på schemat! Tror det kommer bli riktigt kul! Då ska jag ta med mig mitt spö också, och inviga den ^^ Jag älskar mitt nya dressyrspö tycker det är riktigt snyggt! Kan visa en bild på den sen hihi ^^.

Fredag - Skola 9-15 Sedan ska jag direkt hem och vila, kommer säkert vara slut efter en lång vecka, Fredagsmys gäller! (om jag inte planerar något annat med någon)

Lördag - Funderar på att åka till stallet och städa i skåpet, skulle behövas fixa så det är lättare att se vart grejerna ligger funderar på att göra så att Hanna har sina grejer i några fack och jag har mina grejer i några fack, då slipper man hålla på att fråga varandra vems grejer det är osv.

Söndag - Kommer nog åka till stallet här med och kolla när mamma rider och därefter kommer vi nog storhandla till veckan som vi har börjat göra, sedan ska man hem och vila efter nästa vecka!

Nu vet ni! (:

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback