Veckans planering - V47

Måndag - Skola 9 - 16(?) Vet inte exakta tiden vilken tid jag kommer sluta för det kommer komma en studie- och yrkesvägledare som kommer berätta lite om gymnasiet och sånt. Efter skolan ska jag åka till stallet först och kolla en sak (för jag är dum i huvudet) och sedan ska jag även fota när Hanna rider! :D ska även plugga till matte provet som jag har på Fredag.

Tisdag - Skola 9 - 16. Efter skolan kommer jag här med plugga inför matte provet som är på fredag.
Varför jag pluggar redan så tidigt på veckan är för att jag ska vara väl förberädd och för att jag kommer vara väldigt trött efter ridningen och kommer inte orka plugga något då.

Onsdag - Skola 9 - 15 dock måste jag gå tidigare som vanligt för att hinna med till stallet, men om jag minns rätt så tror jag att jag får skjuts av min pappa så jag tror inte jag behöver gå tidigt, men det får vi väl se då (: Det är cavaletti lektion för Chrille (y) + så ska jag prata med Chrille om att jag kanske måste byta grupp för jag hinner inte gå från skolan tidigare än vad jag får. Jag kan ju inte sticka ifrån ett nationellt prov sedan som jag kommer få nästa termin.

Torsdag - Gymnasiemässa! Skolan kommer åka till gymnasiemässan då vi ska gå runt och fråga en massa vilket kommer bli spännande! Vi ska mötas vid skolan 9.00 och då åker vi till Älsjö Mässan, vi kommer sluta vid Lunch, dock tror jag att jag kommer vara där längre än vid Lunch, bara för att kolla runt en extra gång och så, där efter kommer jag gå och käka lunch någonstans, kanske på någon grill kiosk om dem har det någonstans där vid Älvsjö. Vid klockan 14 ska jag träffa Hanna Hjelt och då ska vi åka till stallet tillsammans (:
Det är en dressyrlektion som står på schemat på Torsdagens lektion (:

Fredag - Skola 9 - 15 (haha jävligt sent jag vet) Efter skolan ska jag träffa Hanna Hjelt, vet inte vad vi ska göra, vi har inte bestämmt något speciellt, vi får se om vi åker till henne eller mig. Men det bestämmer vi väl under veckan (: Vi ska även snacka om att vi ska anmäla oss till Sjötjärnans Ridläger! :D ♥

Lördag - Stockholm International Horse Show!!!! Jag kommer fan inte kunna sova på fredagen för jag är så häpen över att det är redan Stockholm Horse Show?!

Söndag - Vila ut sig inför nästa vecka (:

/Jessica ♥

Kommentarer
Postat av: Clara ♥

följa varandra via bloglovin? :)

2011-11-20 @ 20:21:08
URL: http://claraask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback