Vill ha från hööks

För er som inte vet så är det 10% rabatt på hela hööks sortimentet så jag tycker ni ska passa på!

En vinröd outfit:


En vinröd outfit är något jag saknar faktiskt! Vinrött är ju supersnyggt! Faktiskt en av mina favoritfärger på hästar, vinrött passar ju till dem flesta faktiskt!
(Vilket schabrak tyckte ni var snyggast?)

Rykt set.

(Detta är inget set utan dem bara visar att man kan ha borstar i väskan)
Skulle vilja ha ett bra ryktset, dock har jag inte hittat något snyggt och bra, så jag får antagligen köpa rykt saker löst. Men jag skulle vilja ha en ryktlåda som man kan låsa och sedan bra borstar som inte kostar en förmögenhet.

Väst:

Skulle vara skönt att ha en väst att ha när man rider, så man slipper frysa om magen, vilket jag kan göra ganska lätt när jag rider av någon anledning :/. Fast det är ju inte bara när jag rider utan när jag är ute också.

Marinblått schabrak


Vilket av dem schabraket som ni ser på första bilden tycker ni är snyggast?
Vet ni någonstans där man kan köpa bra ryktborstar?
Vilken väst tycker ni är snyggast av dem från hööks?
Vilket schabrak av dem marinblåa tycker ni jag ska köpa?

Svara gärna på någon eller alla dem här frågorna som jag har ställt er! Kommentera detta inlägg och säg vad ni tycker! :D

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback