Vinrött

Jag funderar på att införskaffa mig en vinröd outfit.
Jag älskar vinrött, det är nog min favorit färg efter rosa såklart! (:
Det är många hästar som passar även i vinrött, både fuxar, bruna, isabelle färgade osv, osv passar i vinrött faktiskt enligt mig! (:
Frågan är bara vad ska jag ha för schabrak?


+ Vinröda lindor

Jag tycker den som är till vänster ser väldigt smutsig ut, men jag tycker loggan är ganska udda ändå, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den men jag tycker ändå om den som är till höger, dock tror jag inte att färgen på passopoalen passar Sunny så värst bra, den är liksom typ samma färg som henne haha, men det kanske inte gör något eller?

Från framridningen på min första dressyr tävling! Synd dock att schabraket hade åkt bak lite :/ Menmen, vi kan ju nöja oss med att hon hade fina steg här? :D

/Holmqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback